Open/Close Menu Σεμινάρια και Συνεδρίες Ρεφλεξολογίας στη Θεσσαλονίκη
kremydi

Ποια είναι εκείνα τα θρεπτικά συστατικά στο κρεμμύδι, που το καθιστούν ωφέλιμο για την υγεία μας.

Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά

Μπορεί να μην υπερχειλίζει από βιταμίνες και μέταλλα, όμως, είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά. Παρέχει δεκάδες διαφορετικούς τύπους αντιοξειδωτικών, συμπεριλαμβανομένης και της κουερσετίνης μιας ισχυρής αντιφλεγμονώδους ένωσης. Μάλιστα, τα εξωτερικά στρώματα ενός κρεμμυδιού αποτελούν τη μεγαλύτερη αντιοξειδωτική ασπίδα.

Προστατεύει από τον καρκίνο

Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην American Journal of Clinical Nutrition, οι ερευνητές εξέτασαν πόσο συχνά πληθυσμοί στην Ιταλία και την Ελβετία κατανάλωναν συνδυαστικά κρεμμύδι και σκόρδο. Και διαπίστωσαν πώς όσο μεγαλύτερη ήταν η συχνότητα κατανάλωσής τους, τόσο μειωνόταν η τάση εμφάνισης διαφόρων μορφών καρκίνου.

Βελτιώνει την πυκνότητα των οστών

Σχετική μελέτη σε γυναίκες άνω των 50 ετών που βρίσκονταν στο στάδιο της προεμμηνόπαυσης ή στο στάδιο της εμμηνόπαυσης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση του κρεμμυδιού σχετίζεται με την υγεία των οστών. Συγκεκριμένα, οι γυναίκες που κατανάλωναν κρεμμύδια πιο συχνά, είχαν καλύτερη οστική πυκνότητα και μικρότερο κίνδυνο καταγμάτων του ισχίου, σε σύγκριση με τις γυναίκες, που δεν έτρωγαν ποτέ κρεμμύδια.

Συμβάλλει στην καλύτερη πέψη

Αυτό συμβαίνει επειδή είναι πλούσιο σε ινουλίνη, ένα είδος ίνας που λειτουργεί ως πρεβιοτικό. Με λίγα λόγια, τα πρεβιοτικά χρησιμεύουν ως τρόφιμα για τα προβιοτικά και βοηθούν αυτά τα ευεργετικά μικρόβια να ανθίσουν. Η ινουλίνη επίσης βοηθά στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας, βελτιώνει τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα κι ενισχύει την απορρόφηση θρεπτικών ουσιών. Τέλος, είναι πιθανό να συμβάλλει και στην απώλεια βάρους, περιορίζοντας την όρεξη.

Μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης

Μια ενδιαφέρουσα μελέτη εξέτασε υπέρβαρες ή παχύσαρκες γυναίκες με σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών. Σε αυτήν την κλινική δοκιμή, οι μισές γυναίκες είχαν μία διατροφή πλούσια σε ωμό κόκκινο κρεμμύδι και οι άλλες μισές μία διατροφή με μικρή έως και καθόλου, κατανάλωση κρεμμυδιού. Μετά από οκτώ εβδομάδες, οι ερευνητές βρήκαν μειώσεις στα επίπεδα χοληστερόλης και στις δύο ομάδες, αλλά η πτώση ήταν μεγαλύτερη (συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της «κακής» LDL χοληστερόλης) στις γυναίκες, που έτρωγαν κρεμμύδι.

Κάνει τις ντομάτες καλύτερες

Ο συνδυασμός τροφίμων πετυχαίνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα, απ’ ό,τι θα έκανε κάθε τροφή ξεχωριστά. Και αυτό ακριβώς, φαίνεται να συμβαίνει με το συνδυασμό κρεμμυδιού και ντομάτας. Οι θειούχες ενώσεις του κρεμμυδιού βοηθούν τον οργανισμό να απορροφήσει περισσότερο λυκοπένιο, μια αντιοξειδωτική ουσία που βρίσκεται στην ντομάτα και η οποία έχει αποδεδειγμένη δράση ενάντια στον καρκίνο και στην καρδιοπάθεια, καθώς και σε παθήσεις του εγκεφάλου, των οστών και των ματιών. Κι ευτυχώς, αυτό τον συνδυασμό μπορούμε να τον πετύχουμε εύκολα, είτε με τη σαλάτα, είτε με μια σάλτσα ντομάτας, αλλά και αλλού.

© 2014 - Reflexologia.gr

Καλέστε μας στο       690 77 99099

error: Content is protected !!